Klackarna i taket och blicken framåt

Inte nog med att fredagen var toppen, gårkvällen/natten var toppelitoppen och hela lovet har varit såååå jäkla bra!!!

Jag har hittat ett nytt "avkopplingsställe" här hemma. Huvudet på kudden mot TV:n och fötterna mot den öppna spisen, spotify med låten "grenade" på hög volym i surroundsystemet med en massa bas.
-Det är avkoppling det!

NU ska jag snart hoppa till sängs, blev en väldigt sen natt igår.. Men kul var det! bara att vi höll på att krocka en gång och köra av vägen en gång för det var så in i helvete halt på vägarna. Efter att jag hade lämnat av Lina körde jag hem och jag var inte hemma förrän tre och la mig inte förren halv fyra, sen kunde jag inte somna... Aja, hoppas på bättre sömn i natt!

Nu ska jag ut med Ruff, sen blir det sängen för min del!

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0