Kna..kons..skum...skäm... -Ja, det är min skola iaf..

Vi vill typ nå toppen av vad vi är kapabla till.
Då är min fråga:
-Vill inte alla det?

Iallafall, idag var första dagen i skolan och vår skola måste vara ett skämt! Kom dit och "disskuterade" ett arbete vi skrivit innan jullovet (alla hade glömt vad de skrivit om) så där satt vi och flummade i en kvart sen åkte vi hem... Aja, nu ska jag snart iväg och träna med Emme. Får bli kondition idag eftersom det inte finns något BP-pass och styrka fick jag inte träöna av min bror... Haha, för han tycker det är fult med tjejer som har muskler... Det tycker ju inte jag haha, jag kan tycka det är rätt snyggt faktiskt.

Nu ska jag snart klä mig för om en timme sticket vi till FT :)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0