YES!

Nu har jag haft en hel ledig vecka! (med undantag från torsdags, då jag bara åkte snabbt in till skolan för...? ja jag vet inte ens varför jag var där då?!) Jag har tänkt att jag skulle gjort en massa grejer, så som städa rummet, tvätta, plugga klart historian, köpa nya träningskläder och skor. Vad av detta har egentligen blivit gjort?! Jaaa, tvätta, plugga, städa och träningskläder kan man ju stryka direkt för det har jag inte "hunnit med" Men däremot har jag fått ett par nya träningsskor, wiiie!!! De har jag längtat länge efter! :D

En annan grej jag har längtat länge efter är min Ipod, som kom IDAG!! :D Åh nu är jag lycklig! Den är liten, den är blå, den är på 16GB och den är precis så som jag vill ha den!! :D Jag kan säga; Den som stjäler denna från mig kommer jag jaga... Och jag skiter i hur jag får tillbaka den, men tillbaka till mig ska den! Kan lova att det inte kommer bli kul för dig som snor den ifrån mig... Vilket jag inte hoppas på att någon kommer göra!

Nu ska jag klä mig och fixa mig lite sen ska jag på möte.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0