Fan vad jag är duktig!

Ännu en dag på jobb avklarad! Känslan av att sitta påväg hem från jobb är bara så jäkla härlig!! Speciellt när man jobbat från 11-20. Nu väntar middagen där hemma på mig, för jag är rätt så hungrig, sen blir det antingen grilla nere på stranden eller till Etagé, tror dock att det blir stranden för min del. Så mycket det är man vill göra just när man har planerat in annat. Eftersom vi ska fira mig på fredag, kom jag på att jag inte alls kunde kolla när The sounds spelar, kunde heller inte riktigt hitta var dem skulle spela, men för min del spelar det ingen roll (höhö..) Sjukt uttråkad och jättetrött är jag nu så det ska bli skönt att komma hem! Hoppas att ni som varit lediga har utnyttjat solens strålar och varit på stranden idag. för det är vad jag ska göra imogon! Bara för det kommer det väl regna eller vara mulet.. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0