Femton

Gud vad skönt det ska bli att komma iväg lite efter denna veckan. Gårdagen spenderades på stranden tillsammans med Verre efter en sjukt grym kväll i tältet i Falsterbo. Riktigt härligt var det att ligga på stranden och bara chilla pluspoäng på vattnet som var riktigt härligt! Senare mot kvällen körde jag Verre hem och sedan var det bara att fixa sig för ytterligare en festkväll! Gårkvällen var riktigt sjuk. Förfestade hos Viola tillsammans med några från jobb och dem som bodde med Viola. Efter det skulle vi möta upp några till för att gå gemensamt till Strandbaden. Hör o häpna.. Vi tog världens omväg, men kul hade vi! Och vissa ska nog inte dricka så mycket.. Haha, en tjej som va med igår trillade minst fem gånger på även dit, först hörde man en duns, sen ett klirr och sedan ett asgarv! Pengarna for ut över vägen drickan hamnade i buskarna och hon låg på marken och skrattade. När vi väl kommit till SB var det riktigt lång kö, men smidig som man är så kom vi in på fem minuter:) det var övermycket folk och inne på det lilla dansgolvet höll man på att avlida så svettigt där va! Kvällen på SB slutade i VIP-rummet och sedan blev det bussen hem tillsammans med Emme. När jag berättade om gårkvällen vid frullen frågade mamma hur mycket jag druckit -tre cider svarade jag. Då utbrister alla vid bordet i världens asgarv. Jag fattade ingenting. "du sitter och berättar världens fylle-kväll också försöker du lura i oss att du bara druckit tre cider" säger min bror och skrattar ännu mer. Haha, ja men det var ju trots allt inte jag som trillade... Visst jag drack lite mer, men inte innan vi kom in på SB, det var när vi väl va inne. Ja man mår ju som man gör dagen efter, men det hindrar inte mig från att gå ut ikväll också, så ikväll blir det tältet!:) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0