Gammal eller bara uppladdning?

Känner mig som en gammal tant när jag sitter här i soffan med en bra bok och en kopp kaffe. Dock är det nog en dag som denna som min kropp och knopp behöver. Rätt sliten efter dessa två veckorna och det ska bli rätt skönt att bara vara med kusinerna som är nere från Stockholm ikväll, men innan dess ska det bli ett litet träningspass. Va och tränade igår också och det känns lite i kroppen, eftersom man inte tränat på några veckor nu, men nu är jag i full gång igen! Nu ska jag lägga från mig telefonen och fortsätta med boken "Utan ett ord" av Linwood Barclay. Den är riktigt bra! Tycker inte om att läsa i vanliga fall, men denna och "Jennie" böckerna är så jäääkla bra! Ett måste för den som gillar thriller böcker. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0