Happy picture and a luxury room

Vissa saker ska man bara skita i. Det är en sak som jag definitift lärt mig. Frågan är ju då, har jag lärt mig så pass mycket av det att jag till och med skiter i det som jag borde skita i?
Nja, kanske inte allt, men jag har definitivt kommit en bra bit på vägen, men vissa saker kan man bara inte låta bli att skita i... Så är det bara!

Nu har jag städat mitt rum, så det är helt cleant, och Gud så lyxigt det känns!
Tror jag ska städa det oftare, för hålla det rent är jag inte så bra på, inte alls bra på faktiskt.. Haha, det lär väl vara stökigt imorgon igen.

Absolut älskar denna bilden! Den är tagen av Anna (hennes j*vla pekfinger finns med i hörnet på alla bilder den dagen!) från utsparken från Kunskapsgymnasiet

Nu är jag sjukt pepp på att träna! Så jag sticker direkt när pappa kommit hem med bilen.

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0