Solsolsol, massa sol!

Wohoio! Nu är det sol och värme i vårt avlånga land igen! :D fan vad bra det känns!! Gårkvällen va riktigt rolig! Kvällen började med "Farväl-middag" för en vän till mig och familjen, som ska åka till USA och plugga i ett år. Så jäkla cool! Efter middagen blev det Etagé med Han som ska iväg och en gemensam killkompis till oss, hade riktigt roligt och träffade en massa trevligt folk som bara "hoppade fram" på dansgolvet som ingen kände, men som alla trodde att någon kände haha, riktigt sjukt. Efter Etagé tog vi en taxi hem och det slutade med en två timmar lång pratstund vid slutet av min väg. -Åh vad jag älskar sommaren! Eftersom det är så sjukt fint väder idag så blir det stranden, kanske lite vattenskidor? Och träning :) Att se The sounds var inte riktigt planerat, men nu blev jag helt sugen på att åka och se dem spela! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Nina

Va? Var spelar the sounds någonstans?

2011-07-27 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0