You think they are, but they aren't

Blev så himla glad när jag loggade in på bloggen för att skriva och fick se en kommentar om att jag skulle blogga mer! Har faktist tänkt att jag ska ta tag i det och blogga mer, men har inte suttit vid datorn på länge och skriva på telefonen är så jobbigt,hehe.. Om ni inte visste, så fyllde jag år i lördags! Allt var planerat och klart. Jag och två kompisar skulle till Tivoli i Köpenhamn på dagen (tradition sedan jag fyllde fem!) och sedan var vi ett helt gäng som skulle ut och festa. Så blev det tyvärr inte, först ställer dem in som skulle med till Tivoli och sedan ställer alla fem personer, som skulle med och fest, in. KUL! Exakt samma sak var det förra året, men jag blev lika jäkla besviken denna födelsedagen. Jag ställer alltid upp för mina vänner och har aldrig avbokat en utgång. Därför blir man lite extra besviken när man riktigt hade sett fram emot en kanonbra födelsedag tillsammans med dem man trodde skulle finnas där på sin födelsedag. Men ikke. Jag förstår och respekterar att man är sjuk och ställer in för det, men att man inte kan betala inträde för man tycket 120:- är fördyrt tycker jag är sjukt dåligt. Men aja, trots detta lyckades jag ha en superbra födelsedag! Jag mamma och pappa åkte till Köpenhamn och gick på Ströget och shoppade. Vi åt god sushi och var med om världens regnväder, tror aldrig att jag sett det regna så mycket! Det var vatten upp till knäna när vi gick från restaurangen, sinnes!! Kvällen avslutades helt perfekt med premiär-öppning i tältet i Falsterbo med fina Viola och Sofie! Ikväll var ännu en kväll i tältet, fast denna gången blev det inget långvarigt, men det gjorde inget för jag hade riktigt kul ändå! Nu ska jag ut med Ruff sen ska jag sova :) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0