En enda

För er som undrar så blev glassen igår supergod!

Morgonrutinen är snart avklarad; ut med Ruff och nu ätit frulle, snart dags för att göra mig iordning och sedan kan dagen börja!

Tänkte att jag skulle hämta lite bilder från min student idag, för jag har bara 1 bild..

Eftersom jag redan tröttnat på mitt sommarlov, tänkte jag ta tag i det innan det är över.. Funderar på att köpa en husbil på Blocket, smala hop ett gäng och bara vara ute nästan hela sommaren! (Problemet nu är bara att få hop ett glattgäng med körkort.. haha)

Nä nu ska jag äta upp min frulle!

Den enda bilden jag har från min student (och den är från farfars kamera..)
Mina underbara kusiner!! <3

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejhej! Jag har följt din blogg ett tag och tycker at det verkade som du pluggade jätte mycket. Vad fick du i slutbetyg? Är du nöjd med det?

Kram

Ellen

2011-06-16 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0