Jag som inte skulle...

Ja.. Jag som skulle spara mina pengar och INTE shoppa kläder för dem..
Det gick åt helvete!
Fast jag klarade av att inte röra pengarna alls, i 15dagar så lite cred till mig, trots allt.

Två dagar i stan tillsammans med en underbar vän. I tisdags träffades vi och åt glass vid kanalen och strosade runt på Malmös gator o butiker. Det blev lite shopping, en massa snackande och mycket skratt!

Idag åkte vi in för att äta frukost på Espresso house, det har jag saknat som in i! Fredagarna var nämligen vår "frulle på EH dag" supermysigt var det, och det va det även idag, mysigt nu när det blivit varmare så man kan sitta ute. Även idag spenderades det en och annan krona.. Haha. Hittade en sommarjacka och en kofta inne på MQ. Handlar aldrig kläder där annars, men jag är riktigt nöjd med mina inköp därfrån och han som tog betalt av mig gillade mina klädval, eftersom vi hade likadan klocka så måste han ju ha bra smak ;)

Nu är jag helt tom på ideér. Jag har inget alls att hitta på.. Jag vill inte kolla TV, och inte vara inne på datorn, jag har redan gått ut med Ruff... Jag känner för att träffa kompisar haha.

Nä nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt!

Frulle på EH med världens bästa!
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0