John Blund är inte välkommen

Har ni någon gång varit rädda för att somna?

Jag har, inte för att jag är rädd att missa något, utan för att drömma mardrömmar. Ibland kan jag få en sådan läskig känsla när jag går och lägger mig. Det är precis som att jag vet om att jag kommer drömma en mardröm. Så ligger man där i sängen, vänder och vrider och kan inte somna för man tänker bara på det kan kan komma att drömma om om man bara sluter ögonen och somnar in. Ibland kan det vara något av det värsta jag vet. Låter lite psyko, att jag inte vågar somna för jag är rädd att drömma mardrömmar, jag vet. Men så är det ibland.

Nu ska jag ut och lägga mig lite i solen, innan jag åker in till stan för att lämna tillbaka lite kläder, hämta en present och hämta lite bilder.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0