Midsommarångest!

Midsommarångest, ja det är verkligen det rätta ordet! Allt var planerat och klart. För fjärde året i rad planerade jag att ha midsommarfest. Jag visste att en hel del var bortresta, men inte så många som 15stycken! Från trettio personer ner till tio som sedan blev mindre då en annan vän också skulle ha midsommarfest och våra gemensamma vänner inte ville tacka nej till någon av oss. Efter mycket om och men fixade vi så vi slog hop våra fester till en stor fest. Våra gemensamma vänner kan nu ta ett lätt beslut och slipper välja vem dem ska gå till! Det är nu min midsommarångest slår till.. En annan vän undrade om jag intr vill hänga med honom upp till Halmstad över midsommar. Han ska upp dit med sex andra kompisar och undrade om jag ville komma upp dit med några vänner och fira midsommar i Tylösand och sedan kunde vi sova i hans lägenhet där. Det tyckte jag lät som en sjukt bra idé och fan vad pepp jag var på det! Dock har jag inte hittat någon som jag kan ta med, och köra upp till Halmstad själv känns inte riktigt så lockande.. Så vad ska jag göra?! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0