Av med min telefon.... Igen!

Nu är det snart dags att hoppa in i duschen och göra sig iordning, för att sedan bege sig hem till Lina.

Min dag har bestått av att göra efterrätt till päronen ikväll. Vitchoklad mousse blev det, den är riktigt god, och själv får man inte ta del av den... Haha. Sen har jag letat som en gaaalning efter min telefon, kan verkligen inte hitta den!! Helt sinnessjukt, den finns inte någonstans. Innan idag var det plånboken och nu telefonen.. Jag tror jag får sätta typ sändare eller något på mina grejer så jag vet var jag har dem, haha..

Här är receptet om ni vill göra världens godaste vita chokladmousse :)

Nu ska jag leta lite till!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0