Efterlängtat!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen, och jag har faktiskt saknat den och er, ni fina läsare och era kommentarer.

Det har väl inte egentligen varit en sån jätte händelserik helg, jag har bara varit hemma och latat mig, för det mesta med Lina, Ben och Jerry ;) Fast vänta... Jo det har hänt en del, en del telefonsamtal från en person som man bara önskade kunde lägga av någon gång. Vad är det som gör att folk inte kan glömma saker, gå vidare! Jag har inget mer att säga, jag kan inte göra något, och inte du heller för den delen som skulle kunna göra att allt blir som det var.

Jag har inte varit inne på min dator på ett tag. Så öppnade jag den nu för jag skulle hitta mitt CV. Det tog en tid innan jag hittade det, men tillslut hittade jag det, men när jag bläddrade där bland mapparna och filerna hittade jag en grej. En grej en person skrivit till mig innan. Den är så klockren och det är verkligen jag. Det lustiga är att han hade skrivit precis hur jag är och så, och jag känner inte honom så bra, det gjorde jag inte då heller. Nu har vi inte snackat på ett tag, men lite då och då, mest på msn, men min msn fungerar inte... Iallafall, han hade skrivit såhär:

Du har känsla för stil och matchningar, du har ett stort hjärta och bryr dig om din vänner, men du har en djävulsk sida med så man ska passa sig för att bråka med dig eller de du håller kär. Du är praktiskt lagd och bra på hushållssysslor som matlagning och troligen på att sy. Du gillar att motionera och du har en vilja som är stark och svår att rubba på. Du är bra på mkt då din envishet speglar dina prestationer om du inte har motivationen så syns det det i dina resultat.
     Det jag kan säga om din klädsel är att du gärna inte vill sticka ut från mängden men att du ändå vill det. du är säker i din stil och kombinerar inte gärna olika stilar om det inte passar dig, du följer det mode du gillar och inte modet just för att de är mode. Du har inte funnit dig själv än men är närmare din vision om din framtid. Det du söker är stabilitet, trygghet och värme.

Detta är helt sinnes, för detta är precis den jag är! Han har beskrivit mig på pricken..

Nu ska jag ut med Ruffemannen innan jag drar vidare till jobb!


PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0