Från vinter till vår göööör en bara sååå glad!

Sitter här i skolan nu och har håltimme... Som alltid känns det på denna skolan. Funderade lite på innan om jag skulle skita i sista lektionen och dra hem, men sen började jag tänka, nää, det är ju trots allt sista månaderna kvar av skolan, och vad ska jag göra hemma? Så nu sitter jag här i datorsalen och kuckilurar, känns ändå lite frustrerande att sitta här när man vet att man kan åka hem... Men jag har bestämt mig för att stanna, och så får det bli!

Bara för jag hittade den på min ipod innan idag och jag blir så glad av denna låten!

Jag älskar att logga in på bloggen och se att man har en ny kommentar, haha, kalla mig knäpp men sån e jag! Man blir så glad när någon som man känner/inte känner har tagit sig tiden och läsa mina inlägg, för jag vet att många gånger är de inte så peppande eller glada, och många gånger är de långa. Jag själv är superdålig på att läsa bloggar, därför blir jag så glad när jag ser att folk läser min blogg, eller iallafall tar sig tiden att klicka in och kolla lite på min blogg. Nu med tanke på bloggen så kollade jag faktiskt på den igårkväll. Gud vad tråkig den är! Haha, måste fixa till den lite, den känns lite väl vintyrig, eller vad man ska säga, dags för en vårig blogg! Det får bli dagens eller morgondagens projekt!

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.. börjar bara om 1 ½timme

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0