Hemmakväll dressed like superwoman

Ja! Då var det äntligen fredag! Underbart. Dock blir det inte utgång för min del ikväll, det blir en mysig hemmakväll tillsammans med mammsi och pappi, eftersom jag är helt slut och alla mina vänner verkar göra detsamma. Man ska sluta gå ut när man är på topp, dock har jag överstigit "topp-gränsen" för utgång, haha.

När jag kör bil så är jag mer man än kvinlig i mitt beteende tror jag... Och det visade verkligen sig idag på Mobilias parkering när det var en gubb-j*** som snodde min och mammas parkeringsplats. Det vill säga att jag vet var jag har fått att jag är stor-i-mun i sådana situationer från. Det höll ju i sig till Expert på mobilia då jag skulle reklamera min telefon jag tappat i vattnet och försäljaren pratade till mig som om jag var 3år! Hatar sådana män som tror de är något och behandlar en som en korkad treåring bara för man är tjej och blond.Valde att gå ut och sätta mig i bilen igen, innan jag blev riktigt arg, haha.

Nu är jag iallafall hemma och lagar mat till mammsi och pappi, sen blir det TV för hela slanten! Wonderful.


PUSS  PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0