Love this photograph I'm holding in my hand

Här sitter man med datorn vid matbordet och verkligen försöker vara duktig, men det går inte så bra.. Jag har ett arbete som jag håller på med nu, i vanliga fall hade det tagit ca en timme att bli klar med det, men det har tagit mig tre dagar nu! Vad händer?! Så mycket annat kan jag väl ändå inte ha att tänka på? Elller? Fast jo kanske, det är ganska mycket som är upp och ner just nu. Då blir allt annat än skolan mycket roligare, till och med att kolla på "Big bang theori" som jag i vanliga fall hatar!! Aja, får väl bita hop den sista terminen som alla säger och göra mitt bästa och skita i allt annat. Svårt är det för det är så många småsaker som blir så stora när man väl börjat tänka på dem.

Nu ska jag försöka plugga vidare, sen ska jag ut en runda med Ruff innan jag beger mig till skolan

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: sara

Hade inte du kunnat ha en frågestund för de läsare som inte känner dig? :D

2011-03-01 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0