Snyggt eller inte?

Nu tänkte jag snart hoppa isäng, för jag är riktigt trött. Det tar på krafterna att göra inget alls, haha.

Kollar runt på lite tatueringar på internet. Gud vad sjuka tatueringar folk gör. Vissa är riktigt fina, men jag måste ju säga att vissa bilder jag ser, gör att jag mår dåligt. Haha, egentligen löjligt, för det är ju inte jag som har de tatueringarna, men jag kan inte fatta vad vissa människor tänker när de tatuerar sig. Finns det en mening och en historia bakom tatueringen blir den genast 1000gånger snyggare, men fortfarande tycker jag inte det är snyggt med stora tatueringar, men men. Anledningen till varför jag kollade runt på tatueringar är att vi har snackat mycket om det i skolan, hemma och så, sen är det skitmånga som gör det nu till sommaren. Visst är man vältränad, har brunbränd kropp kan en tatuering vara skitsnyggt! Dock är jag inte helt övertygad om att stora tatueringar som täcker halva kroppen är snyggt på någon, oavsett kroppstyp, utseende och brunhet..

Nu ska jag bädda ner mig, så jag är lite utvilad till imorgon!

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0