Varma minnen

Är hemma från skolan för jag är dunderförkyld.. Inte kul, har kanske Cassandra smittat mig via telefonen ;). Så istället för att vara i skolan sitter jag nu och plugga en massa. Ikke kul, hade faktiskt hellre varit i skolan, menmen, så e det.

Nu när jag loggade in och skulle skriva på bloggen var det en som hade kommentarat i ett inlägg som jag inte kunde komma håg att jag skrivit. Jag klickade på inlägget och kollade, det var ett inlägg jag skrivit i oktober, det var fyllt med en massa bilder från olika semestrar. När jag kollar på semesterbilder så vill jag bara tillbaka! Jag vill åka någonstan nunununu! Jag vill inte vara i halvvarma/kalla Sverige, jag vill bort nuu!

Branäs 2007

Montenegro 2009

USA 2008

Spanien 2007

Turkiet 2010

Härjedalen 2008

London 2010

Stockholm 2009

London 2011

Kroatien 2007

Danmark 2010

Frankrike 2006

Dubai 2010

Spanien 2001

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och sedan ta en runda med Ruff!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0