En j*vligt förstörd kväll!

Arg som ett bi, ont i huvudet, svullna ögon, ömm hand och en jävligt kort stubin..

Så såg mitt liv ut för ca två timmar sedan! (och ja, svullnaden har väl inte riktigt lagt sig än och handen som jag slog i dörren är fortfarande öm..)

Det var sista arbetet som skulle in, jag har kämpat med det j***a arbetet ända sedan höstlovet (nä, jag skrev inte fel, jag menar höstlovet) så var jag riktigt nöjd och skulle skicka in det. Jag gick in på mailen och skrev in mottagar adressen, klickar på bifoga fil och sedan hittar jag inte filen! Jag stänger ner hela mailen och börjar leta efter arbetet, den fanns inte på skrivbordet, inte på word, inte på senaste öppnade arkiv, inte i någon mapp, inte ens i papperskorgen, DEN FANNS INGENSTANS!!
Så jäkla arg jag var, tårarna sprutade, svordomarna kom på löpande band och ALLT var SKOLANS FEL!!
Så nu har jag börjat skriva om slutet på arbetet igen, som tur var hittade jag förra delen av arbetet i mailen, för jag hade fått den rättad innan och tillbaka mailad till mig igen.
Imorgon är jag ledig, så jag vet vad jag har framför mig.. En heldag med datorn, där jag ska skriva klart min vetenskapliga rapport, låter kul va?
FYFAN!

Hoppas ni har haft en bättre kväll än vad jag haft!

Nu ska jag sova lite, illa att jag blev hungrig nu också..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0