Money can´t buy us our happiness

Att jag inte kan släppa vissa saker... Jag är en jäkligt envis person, men ibland stör jag mig själv på att jag inte kan släppa vissa saker..

Som till exempel killen som pratar på NRJ. Han babblar en massa, ibland är det bra det han säger, men ibland är radiopratare överlag helt ute och cyklar.. Han skulle säga lite innan denna låten spelades, då säger han "Det hon sjunger är ju helt fel, man kan ju inte sluta bry sig om vad saker och ting kostar om man inte är så rik" Hallå? Du har nog inte lyssnat på texten riktigt då. Jessie J menar ju att hon vill skapa en lyckligare värld och det kan man göra om man inte är så besatt av pengar och materiella saker;

"It's not about the money, money, we don´t need your money, money, we just wanna make the world dance"

Varje gång jag hör låten kan jag inte låtabli att höra hans röst i huvudet.. Det han sa va riktigt dumt, aja..

Här kommer låten! :D
 (Eftersom jag inte kunde lägga in videon, så länkar jag den!)

http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI

Hoppas det fungerar ändå

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0