Nedräkning!

Ja, nu är snart nedräkningen för studenten över!! Drygt två veckor kvar på helvetesskolan, sedan är det över!! Kanske inte för gott, men för ett bra tag framöver! Idag slutar även nedräkningen för några tjejer från skolan, inatt åker dem till Grekland, sikka lyckostar! Så nu är det inga mer 3-dagar, 2-dagar osv status uppdateringar, haha. Det är underligt (tycker jag) hur folk reagerar när man säger olika saker. Som tex när jag säger skit samma till något och fortfarande är glad eller att jag skiter i vilket, så är det jättemånga som blir sur för att jag inte bryr mig. Orka det?! Haha jag behöver väl inte bry mig om sådant som inte gäller mig? Der är ju bara onödig tid för mig. Vill ni lägga tiden på sådant som inte rör er, så fine, men jag skiter i vilket ;) nu ska jag köpa shampoo och balsam! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja nu slipper du dom :D haha! Hoppas att du får en bra vecka. Och när vi kommer hem från Grekland så är det banne mig inte lång tid kvar till studenten! (: <3

2011-05-27 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0