Saknas en sak

Jag vet att det jag skriver nu är mot vad jag skrivit innan. Jag fick frågan när jag hade frågestund; hur många pojkvänner jag haft. Jag vet att jag svarade att jag inte riktigt klarde av att vara flickvän-pojkvän. Ibland hade det faktisk varit skönt att ha någon som var lite mer än bara en vän, eller en bästavän. Någon som är både som en bror, en bästavän och en pojkvän. Det hade varit så perfekt, eller iallafall just nu, nu för stunden. Någon som tillhörde och kände genemskap med mig,detta kanske låter konstigt, men mer än som en vän. Jag har en vän, hon är bäst i hela världen, hon känner mig utan och innantill. Vi behöver inte prata med varandra, utan att veta exakt vad den andra tänker eller tycker. Vi har inte umgåts på mega-lång tid, ändå är vi lika tighta och kan snacka med vararndra precis som när vi nästan levde hop. Den enda gången jag blir irritetad på henne är när hon klyddar, men hon klyddar bara när vi inte är med varandra. Hon är den som kan kolla på mig och veta hur jag mår, även om jag döljer sanningen med ett stort smile. Hon är bäst helt enkelt! Det bästa med detta är att jag kommer kunna umgås med tre underbar människor till sommaren och en av dem är min bästa vän! Nu ska jag sova på riktigt! Natti! <3 PUSS PÅ EER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0