Underligt...

Jag hade kunnat skriva att denna dagen har varit sjukt bra. Jag hade också kunnat skriva att denna dagen har varit riktigt dålig och helt förjävlig. Istället för att mena det jag nyss skrev skriver jag att denna dagen har varit ganska normal. Inte normal för mig, men den har varit helt neutral, det har inte hänt något speciellt, inget som fått mig att bli jätteglad eller jättearg. Jag har bara hämtat pappas bil på reperation, tränat, lagat mat och myst med en bra film. Så har min dag sett ut. Ändå sjukt soft dag! Kvällen började bra, blev bättre och bättre och slutade, inte dåligt, men inte woho! -vilken höjdarkväll!! Bara lite tråkigt att även det jag inte har något att göra med blir jag inblandad i. Så kvällen slutar bra, men inte så bra som den hade kunnat sluta. Nu ska jag försöka sova lite! Natti PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0