Uttråkad till MAAAX!

Åh, vad allt känns så underb.. Uttråkat.. !

Imorgon åker jag iväg till shoppingens stad, nämligen London, för er som missat det ;)
Jag har packat resväskan, skickat in de två uppsatserna, hållt mitt tal i engelska och haft mitt interknationella ekonomi prov. Därmed är skoldagen över, lika så pluggandet.

Så... Vad gör jag nu?!

Jag har fixat allt, jag har ätit, jag har packat och jag har absolut inget alls att göra nu! Från att ha mängder att göra till att agera räserCarro och bli klar med allt på ett nafs, så har jag nu inget alls att göra.

Ikväll blir det middag och fixa lite låtar från Marcus, så vi har något att lyssna på när vi är borta, för man kan ju inte vara utan musik i fem dagar!

Nä, nu får jag hitta på något vettigt att göra!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0