Bry dig inte!

Ja ska sluta bry mig. Jag ska inte bry mig om att hjälpa dig om du behöver hjälp fler gånger. Jag ska inte bry mig om att leta efter dig när jag är ute. Jag ska inte bry mig om att ringa dig mer. Jag ska inte bry mig om att fixa mig tills jag stupar för jag kanske träffar dig ute. Jag ska inte bry mig om att smsa dig något mer. Jag ska inte bry mig om att hoppas på att jag kanske får träffa dig igen. Jag ska sluta bry mig om dig! Hur mycket jag än hade velat skita i att hjälpa dig om du behöver hjälp, kommer jag alltid göra det! Hur mycket jag än hade velat strunta i att leta efte dig när jag var ute, kommer jag inte göra det! Hur mycket jag än hade velat strunta i att ringa dig, kommer jag inte göra det! Hur mycket jag än hade velat skita i att fixa mig för jag vet att jag ändå ute kommer träffa dig, kommer jag inte sluta! Hur mycket jag än hade velat skita i att smsa dig, kommer jag inte göra det! Hur mycket jag än hade velat sluta hoppas på att jag kanske skulle få träffa dig igen, kommer jag inte sluta! Jag ska inte bry mig om att hoppas om att få träffa dig igen, kommer jag inte sluta! Jag kommer inte sluta, för jag BRYR MIG FAKTISKT!! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0