En riktig FML-dag..

img_8780 (MMS)

Allt var mot mig idag... Glömde buss+bankkort i pappas bil igår(trodde jag), jag fick lägga ut 200:- på ett nytt busskort (eftersom jag var av med mitt busskort, eftersom jag inte hade något bankkort så fick jag ta av pengarna jag skulle växla idag..) eftersom dem inte tar kontanter på bussen så fick jag först cykla till Konsum för att kunna handla ett busskort. Vilket resulterade i att jag missade den bussen jag egentligen skulle tagit.. Inte nog med det; halvvägs till Konsum hoppade kedjan på cyklen så jag fick leda cyklen. Eftersom jag missade den bussen jag skulle hunnit med så fick jag vänta på nästa buss i 40min. KULKULKUL... SKITBRA DAG! VERKLIGEN SKITBRA!! När jag väl kom in till stan berättade pappa att mina kort INTE låg i han bil. ÅNGEST DELUXE!! För jag hade verkligen inte hunnit få ett nytt bankkort tills jag ska åka. När jag kom hem fortsatte jag att leta. Hittade bankkort, busskort, körkort och alla andra kort +150:- i en tröja som jag aldrig använder. Hur varför hade jag lagt det där?!? Det är ingen som vet och vi kommer nog heller aldrig få veta.. Huvudsaken är att allt är tillbaka och jag är peppad till 150% på att åka nu!!! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0