Kärlekens väg..

Ångra inget du gjort för det kommer ändå aldrig bli ogjort. Jag vet att det aldrig var något riktigt mellan oss. Vi var aldrig på riktigt. Jag har gjort mycket jag ångrar. Men med dig ångrar jag inget. Faktum är att jag ångrar inget alls. Inte en endaste liten grej. Mycket var långt från perfekt. Samtidigt var allt helt perfekt. Att ångra är som att titta ner i en svart brunn. Det man ser är: inget. Lika mycket som du ser i brunnen kan du få det di gjort ogjort. Alltså: inget. Lika bra att leva med det. Lika bra att göra det bästa av situationen. Lika bra att sluta ångra det du gjort för det går inte få ogjort. Börja lev utan ånger. För ånger är smärta i det förgångna. "Live with no regrets" PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: e

så himla rätt!

2011-11-19 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0