Stackare..

Åh..!
Jag måste bara skratta lite, samtidigt som jag tycker det är rätt sorgligt..
När jag va hemma hos min kusin i tisdags så blev hon helt till sig för jag inte hade någon pojkvän, för då kunde jag ju internetdejta! Ja, det är ju inte precis vad jag skulle gjort själv haha, jag har inte trott på internetdejting, iallafall inte när man är i min ålder.. Jag menar hur många är det som är runt 18-19år som internetdejtar?
Eftersom hon var helt excalterad över detta och kunde knappt bärga sig med att göra en profil till mig, blev det att tre sekunder senare satt vi framför datorn och var inne på "Match.com".
Som sagt, inget som någonsin skulle falla mig in att fixa om inte hon gjort det, haha.
När profilen var klar och vi hade haft världens asgarv över vad vi skulle skriva i min profil, vad jag gillade och vad jag gjorde på fritiden, skulle vi söka killar till mig..
"Hur många killar är det som använder sig av internetdejting i min ålder?" tänkte jag.
Ja, det visade ju sig vara så många fler än vad jag trodde.
När man satt där och kollade genom vilka som fanns, tyckte jag helt synd om dem, visst det fanns ju sjukt många stolpskott, men dem flesta hade nog inte haft några problem med att hitta en tjej utanför Match.com.
Min kusin la mer eller mindre ner projektet när hon insåg hur "kräsen" jag var hahha, eller rättarsagt när vi hade sett vem som fanns att söka på..

Nu ska jag springa in och byta om till träningskläder. Sen blir det gymmet - solariet - Vellingeblomman och köpa pumpa - Biltema - Rusta och sist men inte minst, hämta mamma på jobb :)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0