Whoooooo!!

Vilken gårdag!
Så mycket jag fick gjort!!
Jag hann träna och sola, jag hann städa både köket och badrummet, jag hann tvätta två gånger, gå ut med Ruff två gånger, åka in till Biltema och köpa galgar, åka till Rusta och köpa tvättmedel, åka inom Plantagen för att "handla pumpor (vilket dem bara hade i betong?! så det blev ingen pumpa..) Inom Buketten för att se om dem hade pumpor (vilket dem heller inte hade), köra till Relax och se mammas nya rum amt vara med på invigningen med Restylane och Botox och sist men verkligen inte minst; äta middag med mamma på Cutty Shark i Limhamn.
Phu!

Idag väntar en liknande dag. Inte riktigt så mycket, dock en hel del som ska göras.

Tänkte ta mig en liten svängom i skogen med Ruffemannen snart. Absolut älskar att gå långa runder med honom i skogen och på stranden, det är så himla mysigt!
Sedan ska jag till Vellingeblomman för att se om dem har någon pumpa, det måste dem ju ha. Eller?..
Käns lite som "mission impossible" det här med att hitta en pumpa..

Nu ska jag hoppa in i duschen!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0