Förvirrad

img_2819 (MMS)

Gud vad jag känner mig förvirrad för tillfället! Först säger en person en sak sen säger en annan person något annat och en tredje person något helt annat än vad dem andra två sagt, fast dem menar enentligen samma sak men ändå inte... SUCK på livet.. Idag ska jag iallafall få mina garderobsdörrar! Fick en fråga innan om mitt hår, måste bara säga tack:D vad gullit av dig:) Vad jag gör för att det ska vara som mitt hår är och hur det håller sig så friskt. Ja, jag använder nästan inga "hårprodukter". Det enda jag använder är schampoo, balsam och sunsilks "efter-duschen-balsam", den i orange flaska, men det är bara för jag tycker den luktar så gott hehe ;). Jag har nästan aldrig mitt hår nedsläppt för jag stör mig bara på det, haha, så tvättar jag det 2-3 gånger i veckan :) när jag klipper det så gör jag det själv i topparna ( va riktigt längesedan jag var hos en frisör för jag blir aldrig nöjd när jag klippt mig hos någon annan haha. Hoppas du är nöjd med mitt svar :) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0