GoGoGoGo!!

img_1894 (MMS)

Ja jag är en otålig person när det gäller att vänta på vissa saker. Jag hatar att vänta, vänta är liksom som ett onödigt pausande i livet, till ingen nytta alls! Men tänk om den där väntan plötsligt visar sig vara något bra, roligt och "helt amazing"? Den som inte väntar får aldrig veta. Men tänk om det inte alls visar sig vara så "amazing" och underbart? Då har man ju väntat helt i onödan.. Det jag vet är iallafall att man ska inte ångra det man gjort, för man kan ändå inte göra det ogjort. Ibland har jag väldigt svårt att tänka så, för jag tänker alltid på alla andra istället för på mig själv. Vilket gör det väldigt svårt för mig att göra det JAG vill för JAG mår bra av det. Jag har alltid gjort det som fått mina vänner att må bra. När jag insåg det och började göra saker som fick MIG att må bra blev det helt annorlunda. Jag blev acepterad för att jag var den jag va. Vilket jag inte blivit innan. Det känslan är UNDERBAR! Så var den du är för att du är du och inte någon annan, för det är inte du. Du kommer bli accepterad av dina vänner. Du kommer se att allt blir mycket lättare om du vågar vara den du är. Och du kommer gilla det! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0