Not My day..

img_5049 (MMS)

Silken dag.. Började med att jag vaknade bakis, not good, men efter en timme på jobb så gick det över. När jag sedan skulle kolla hur mycket batteri jag hade på telefonen, kommer min chef in och säger till mig att jag absolut inte får ha telefonen framme.. Så jäkla typiskt att han skulle komma just då!! Menmen, det va nog inte det jag blev skakis över, utan det var för han kom bakom mig, då jag då inte honom så han skrämdes som in i. Iallafall, hela dagen har bara blivit fel för min del. Hatar sånna dagar! Menmen, försöker fortfarande tänka positivt, vilket kanske inte alltid är så lätt i alla lägen när man blir tillsagd hit o dit. Nu sitter jag på bussen påväg hem och njuter av den fina kvällssolen. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0