Rosegarden

img_3541 (MMS)

Wiie! Det var ett tag sedan man träffade dessa underbara tjejerna! Så idag lunchade vi tillsammans (eller kanske frukostade haha för varken jag eller Karro hade ätit frulle, bara för att vi skulle kunna äta extra mycket!) på Rosegarden. Rosegarden är ett riktigt favvo-place för både mig och Karro haha. Dem har den godaste asiatiska buffén i Malmö! Det slutade med en fika på Espressohouse tillsammans med Karro. Det märks verkligen att vi inte träffats på skitlänge! Det var även ett tag sedan man var i London så vi snackade om att dra iväg i november för att shoppa, festa och bara ha så jäkla kul! Nu är jag på pappas kontor och sitter jag och väntar på att en kompis ska höra sig.. Seg som in i! Haha :( Hoppas ni har en bra dag! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0