Sommaren 2009 - Hösten 2011

img_9581 (MMS)

Bilden är från sommaren 2009 när jag och Josefine var i Stockholm tillsammans. Det var en underbar resa med mycket skratt, snack, shopping och toalettbesök! Haha. Det har varit en period som vi inte alls har umgåtts, men nu va vi och fikade tillsammans i onsdags, och jisses vad kul det var att träffa henne igen! Vi bestämde oss för att ses igen och nu sitter jag på bussen påväg till henne (eller rättarsagt hennes kille) för förfest och sedan utgång. Ska bli riktigt kul! Har varit och shoppat garderobsdörrar idag, så nu är snart garderoben klar ;) Har det inte blivit mycket kallare nu på bara några veckor? Eller är det jag som håller på att bli sjuk, för jag går runt och fryser hela jäkla tiden.. Ha en trevlig lördagskväll! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Riktigt roligt!! Saknat dig.

2011-10-23 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0