Utgång på utgång

Helgen har bara varit såååå jäkla bäst! I fredags jobbade jag till åtta sen körde jag hem till "die gamle" (farmor o farfar). Hela släkten var samlad, vi åt fondue och bokade resa?!!! Den 31 åker hela tjocka släkten till väääremen! Wohoio!!  Efter släktmiddagen åkte jag hem och fixade mig. Va inte alls taggad för "Mille by night" på Millenium, jag ville hellre till Danmark och festa, men kvällen blev sjukt bra ändå! Och kul hade vi.  I lördags gick jag hemma och lullade med resten av familjen. Trots att jag inte alls druckit mycket dagen innan så kände jag mig rätt bakis.. Det blev en tidig middag med familjen och sedan kom Verre och Sofia.  Badrumsfix, klädletande, musik och tjejsnack.  Vi tog bussen in till stan och "fanfanfanfan.." hörde man Verre säga. Då hade hon glömt sitt leg hemma hos mig.. Tack vare hennes underbart snälla pappa som körde hem till mig, hämtade leget och körde med det ända in till stan, så kunde vi alla komma in på Slagt. Fasiken vad kul jag hade!! Nya människor, glada människor och helt enkelt en underbar kväll! Nu har jag nyss slutat jobb, så nu sitter jag på bussen hem. Ska bli riktigt nice att komma hem, duscha, äta taco och bara dö till en bra film!  SÖNDAGSMYS - HERE I COME!! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0