Arg

Åh, just nu är jag så jäkla arg, inte på er, eller en sak/person. Jag är arg på att den personen som vann min ena auktion på Tradera inte har betalat, jag är arg på vänner som lovar saker och inte håller det samt inte hör av sig, jag är arg på att bli jämförd med människor jag stör mig på, jag är arg på min kväll, jag är arg på mitt stökiga rum, jag är arg på mig själv för jag inte tränat, jag är arg på min säng som jag inte bäddat, jag är arg på att jag inte har något att ha på mig... Och allt började med två ord. -Plocka undan! Kul kväll. Har iallafall kommit fram till en sak (för idag) jag ska inte skicka iväg något "saknar dig"-sms till vänner som inte hör av sig längre. Det är Alltid jag som gör det, det är alltid jag som tar kontakt, fixar och donar, jag är rätt trött på det. Just nu vill jag bara ha någon som tar hand om mig. Jag har fina vänner, mycket fina, men det är sällan dem kan ses, vilket är synd för det är så många jag hade velat träffa så mycket mer, men jag orkar helt enkelt inte vara den som "håller vänskapen vid liv". Hade varit trevligt att vara den för en gångs skull fick ett sms "ses en stund på måndag eller någon annan dag i veckan?" eller en pling "vill du hitta på något?" istället för att vara den som frågar. Aja, jag är nog bara trött nu och lite nojjig över att inte ha fått fler jobb-timmar inbokade efter denna veckan. Det blir säkert bättre imorgon.. Hoppas jag. Annars vet jag faktiskt inte riktiigt vad jag gör. Natti natti! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0