BHS

img_9008 (MMS)

Hejsan alla underbarisar! :D Är på sjukt bra humör idag!! Snabb vändning sedan igår och det gillar jag! Såg filmen "Skills" igår med Verre o matthias, en Svensk film rätt B men så jäkla bra ändå! Väl värd att se om ni inte sett det och han som spelade huvudrollen var ju inte helt fel ;) När jag kört dem två hem satte jag igång Burlesque. Vilken film! Superbra! Christina Augilera och Cheer var riktigt bra skådespelare och denna filmen passade dem som handen i handsken. Även är fanns det ju en snygging med i filmen -john. Aldrig i hela mitt liv har jag lyckats välja så bra filmer som dessa och speciellet inte två filmer på samma gång haha :) Nu ska jag kolla på reprisen av Idol från igår för jag missade det. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Elin

hejhej! Jag såg att du hade fått jobb på H&M, gud vad kul. Hur gjorde du för att få det, vad skrev du i ditt personliga brev och så? I övrigt, super härlig blogg!

2011-09-26 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0