Breakdown

Då har man haft sitt första "breakdown" som INTE handlar om skolan.. (lite klyvet om det hade handlat om skolan eftersom jag inte går i skolan). Känner mig liksom så obehövd. Det är en hemsk och otroligt obehaglig känsla. Det är inte bara det att jag känner mig obehövd, utan jag är på gränsen att få ångest med vad jag ska göra med mitt liv...

Känns sommar jag bara e om dagarna.. Den känslan går väl snart över, hoppas jag iallafall!!

Hur som helst så sitter jag nu ute i solen med färgslingning i håret och hoppas på att det inte blir katastrof när jag sköljer ut det. Dock hade det ju inte förvånat mig.. Menmen, nu är det iallafall i håret så what to do, what to do haha.

Hoppas ni har en bättre dag än jag har!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0