En kul grej

img_9465 (MMS)

Har laddat ner en liten rolig app. Fullkomligt onödig men jag gillar den. Det är "IKEA kondis" appen till iphone. Där kan man se hur långt man cyklar, går eller springer och hur mycket man förbränner i kakor haha. Dessutom finns det recept på olika kakor (vilket är typ anledningen till att jag laddade ner den hehe). Provade den innan idag och igår när jag var ute med Ruff. Resultatet blev väl inte snabbast i stan precis men så är det när man är ute med ruff. Man måste ju stanna och kasta pinnar i skogen och leka lite med tången på stranden! Jag verkligen ÄLSKAR hösten! Älskar alla färger, höstsolen, höst rusk-regnet, gummistövlarna, höstjackorna, tvekan på morgonen om man ska ta på sig halsduken och vantarna eller om man ska stålsätta sig och hoppas på att men inte fryser häcken av sig påväg till bussen, dricka te tröjorna och den så småningom mörka kvällarna. Kanske är jag ensam om att se det ljusa i hösten och alla dess andra tråkigheter, men med hösten kan jag "vända på medaljen och dess framsida". PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0