Ensam?

Har börjat ta ut möblerna från rummet nu. Så imorgon är det bara att ta upp golvet och lägga nytt. Jippie! Fick frågan innan om jag bråkat med mina vänner. - Nä det har jag inte. Jag har bara inte varit med dem, jag umgåts med innan när jag gick i skolan, sedan mitten på sommaren. Anledingen är att dem jag umgicks med innan började plugga direkt. Det vill säga att dem antagligen har svårt att ta sig tid för att träffas. Visst, vissa har hört av sig och vi har setts och umgåts lite, men den finns det andra som inte alls hört av sig, vilket känns jättetråkigt. Dem som inte hört av sig är vänner jag umgåts med riktigt mycket innan så jag har lite svårt att förstå varför det blivit såhär, menmen. Jag har andra vänner utöver dem jag gått i skolan med, som jag träffat mycket nu på sistonde. Det har blivit mer och mer hemmakvällar tillsammans med vänner än utgång och festande som det var innan. Just idag ville jag jättegärna till KB och festa, men ingen kunde, lite tråkigt, men så är det ibland... Så svar på frågan; nej jag har inte bråkat med mina vänner jag har bara inte bloggat om dem :) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0