Hdjdujejl

Kunde inte komma på någon rubrik haha.

Såååå jäkla härligt det var att springa! Dock var det inte lika härligt att ha med sig Ruff, för man fick stanna varannan minut och kasta pinnar till honom. Aja, jag fick ut och springa iallafall!
Tänkte lägga ut en bild i "bästa träningsform" haha, men såg förjävlig ut, så den synen slipper ni.
Istället blir det en bild på rundan jag sprang-gick-joggade.

Nu sitter jag på bussen in till stan för att fika med Fridis! Hoppas hon är lika sugen som jag på att sitta ute i solen :)
Man får ju passa på nu när det är så fint väder;D

Vad ska ni hitta på en eftermiddag som denna?

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Z E I N A B ♥

Fin blogg , lägga till varann på bloglovin ?♥

2011-09-28 @ 17:57:50
URL: http://zeinaabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0