Hoppas på ett trevligt hem

Minns ni dessa skorna jag bloggade om innan?

 Som jag skrev att jag köpt på Tradera? Nu är det ju så att jag har hämtat ut paketet och provat skorna. Till allas stora förvåning så var det ju fel storlek jag köpt, så nu tänkte jag sälja dem. Eftersom jag nyss hämtat dem och det dessuom var fel storlek på dem så har jag inte använt dem alls, dem har inte ens suttit på mina fötter..
Skorna ser exakt ut som dem på bilden och är köpta från ett företag och inte en privatperson.
190:- (ikl. frakt) kommer du och hämtar dem så blir det 140:-
Det är storlek 39
Hoppas att skorna kan få ett bra hem och en lycklig köpare som har mer användning för dem än jag!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0