Late late late..

Har jobbat hela dagen vilket har varit skitkul! Jag går inte till jobb med huvudsyftet att tjäna pengar, utan för att jag gillar det jag gör och jag älskar mina jobb! Sen är pengarna ett väldigt stort PLUS. Åh, när jag tog bussen hem från K&G va det helt mysigt. Det duggregnade lite, det var mörkt ute och jag kände att nu är hösten här. Supermysigt! Längtar redan till Halloween när man gör pumpa-gubbar, barnen går bus eller godis, höstlöven ligger på marken och allt är bara då himla mysigt! Nu ska jag snart gå och lägga mig. Eftersom jag jobbade och inte alls tänkte på mat trots att jag jobbar på restaurang så blev det en väldigt sen middag. Att äta kvällsmiddag kl 10 är verkligen inte okej! Haha Nya tag imorgon! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0