Lösgumsröd

Just nu rullar jag fram i en lösgumsröd Toyota. Ritigt härlig är den att köra, och vilket drag det är i den! Ikväll ska mamma och pappa ha gäster så jag hjälper dem att förbereda middagen och städa lite. Tycker det är så himla mysigt när Mammsi och Pappsi har gäster här hemma. Det blir god mat, levande ljus, mysig musik och deras vänner kommer hit. Jag minns när jag var liten och dem hade gäster och man skulle gå och lägga sig på kvällen och somnade till musiken, skratten och rösterna från vardagsrummet, så himla mysigt! Nu har Pappsi kommit hem med alla grejerna till middagen så det är dags för mig att hoppa ner från köksbordet och börja hjälpa till. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0