Mas information porfavor!

img_0875 (MMS)

Jag är så sjukt trött på människor dom inte vågar stå för vad dem tycker, som är någon annan än sig själv och som tofflar för att andra ska må bra och för att undvika bråk. Va fan, -va dig själv - stå för vem du är och vad du tycker och låt ALDRIG någon trycka ner dig. Efter jobb åkte jag hem och åt, innan det var dags för mig att åter igen åka in till stan. Denna gången var det inte för att jobba, utan för att gå på polisens informationsmöte om polisskolan. Det var intressant och föreläsarna var både gamla som jobbat 35år i branschen och unga som var nyexaminerade poliser. Dock måste jag ju säga att informationen om själva skolan var riktigt kass och dem som var på mötet var riktiga stolpskott.. Att man inte tror att man har kondition nog att springa 2km på 10min (som var ett av fystesterna i skolan) fick mig nästan att tappa hakan! -Då ska du nog inte söka till polis käre vän. Tankarna om framtiden bara flyger iväg och allt känns som ett enda stort virrvarr. Så jag går och lägger mig nu och hoppas på en god natts sömn! Natti natti PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0