New friend

I'm going to call this part
- New friends.

Nytt kapitel.

Detta är en punkt i mitt liv när jag börjar ett nytt kapitel. Jag är trött på "det gångna kapitlet" så jag börjar på ett nytt nu.
Nytt kapitel involverar nya vänner. Såklart har jag kvar dem gamla vännerna, jag bara lägger till lite fler bland mina vänner. Älskar att träffa nytt folk och ikväll var jag hemma hos "en ny vän" och kollade film. När filmen var slut låg vi kvar i sängen och snackade & skrattade. Jag kom dit kvart över nio och jag åkte hem klockan två. Vissa människor kan man bara snacka om precis allt om i timmar!
I love it!

Nu sitter jag här med min natt-macka och njuter av dagen.
Jag njuter av att jag fick tränat, jag njuter av att min hemmalagade lasange blev så himla god, jag njuter av vänner som finns för mig, jag njuter av vänner som kommer finnas för mig, jag njuter av att snart få sova, jag njuter av att jag fått komplimanger idag att jag ser vältränad ut, jag njuter över att mitt hår är helt perfekt idag, jag njuter över att mitt blodtryck inte alls var så högt som man trodde

- JAG NJUTER HELT ENKELT AV LIVET JUST NU!

Natti natti

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0