Som ett tomrum

Den ena dagen är inte den andra lik. Det är väl tur det för isåfall hade jag inte pallat. Imorgon är mina "fasta" dagar på H&M slut. Känns väldigt sorgligt och jag är jättelessen, men hoppas på att bli in ringd igen! Kan säga att jag har aldrig känt mig så välkommen på en arbetsplats som jag var här. Alla är jättetrevliga, pratglada, omtänksamma och tar verkligen hand om mig och visar hur saker och ting ska vara. Det har varit underbart! Och jag säger definitivt inte hejdå till H&M eller modebranschen, för där ska jag absolut jobba mer! Nu ligger jag i sängen och det har börjat "grusa till" i ögonen så det är dags att lägga ner telefonen och sova en stund. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0