Wake up it's a new day

På samma gång som det har varit rätt skönt att inte skriva något på två dagar så är det härligt att kunns skriva av sig nu.

Det känns som jag just nu är i ett sådan läge där jag bara är liksom. Jag går inte i skolan och jag har inte något riktigt fast jobb. Ibland gillar jag det och ibland är det riktigt frustrerande att inte ha något. Att inte ha något att göra om dagarana får mig ibland att känna mig obehövd, men det är oftast inte länge jag känner så, för jag har alltid min underbara familj och mina fina vänner vid min sida som stöttar mig i alla stunder. Det känns super!

Förutom att jag bara går hemma och skrotar så gör jag ju faktiskt om mitt rum.
Nu har vi vält en vägg och håller på att bygga upp en annan. Vi har flyttat dörren och snart ska jag bryta upp golvet, för där ska läggas ett nytt golv.

Innan golvet bryts upp ska jag agera hemmafru och städa köket samt sätta igång en tvätt sedan ska jag iväg och träna. Genast blev detta en fullspäckad dag och klockan är redan 12 så jag får nog röra på påkarna oim jag ska få något alls gjort idag.

Bjuder på denna träningsbilden från februari då jag och Emme tränade nästan varje dag.

PS. Om två veckor börjar Desperate housewifes! Can't wait!!! DS.

Ha en underbar dag!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0